Opis kierunku studiów: Zarządzanie |
Studia stacjonarne i niestacjonarne I stopnia (3-letnie) profil ogólnoakademicki
Realizowany program studiów pozwala na zdobycie przez studentów aktualnej wiedzy, umiejętności i kompetencji z zakresu metod i koncepcji zarządzania na różnych poziomach zarządzania, tj. w odniesieniu do menedżerów najwyższego, średniego i najniższego szczebla.
Student potrafi analizować cele i podejmować decyzje dotyczące zagadnień strategicznych, taktycznych i operacyjnych w odniesieniu do różnych organizacji. Posiada umiejętności kierowania pracą zespołową wykorzystując różne elementy pracy stacjonarnej, zdalnej oraz sieciowej przy wsparciu nowoczesnych technologii.
Zajęcia prowadzone są w formie wykładów oraz ćwiczeń i laboratoriów komputerowych, na których studenci zdobywają praktyczne umiejętności. W ramach rozwoju umiejętności interpersonalnych studenci doskonalą techniki autoprezentacji, negocjacji i rozwiązywania konfliktów. A w trakcie zajęć interaktywnych zarządzają kadrami, projektami, marketingiem, finansami oraz innowacjami. Pozyskują wiedzę i praktyczne umiejętności dotyczące funkcjonowania różnych branż oraz uwarunkowań działalności przedsiębiorstw na rynku krajowym i międzynarodowym. Realizują praktyki zawodowe w nowoczesnych, innowacyjnych przedsiębiorstwach.
Absolwenci Zarzadzania pracują na stanowiskach wykonawczych oraz menedżerskich w mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach usługowych, handlowych i produkcyjnych, urzędach administracji państwowej, w sektorze finansowym oraz organizacjach społecznych. Monitorowanie losów absolwentów i ich karier zawodowych dowodzi, że wiedza, umiejętności praktyczne i kompetencje społeczne zdobyte podczas studiów pozwalają na osiągnięcie sukcesu zawodowego. Po ukończeniu studiów istnieje możliwość rozpoczęcia studiów II stopnia magisterskich.
Studia stacjonarne i niestacjonarne II stopnia (2-letnie) profil ogólnoakademicki
Program studiów pozwala na zdobycie przez studentów aktualnej wiedzy, umiejętności i kompetencji menedżerskich do podejmowania decyzji biznesowych ukierunkowanych na rozwój współpracy i zarządzania relacjami z pracownikami, dostawcami i klientami.
Studenci realizują przedmioty obowiązkowe i specjalnościowe. Wybierają jedną z pięciu specjalności:
Studia przygotowują do samodzielnego planowania i budowania swojej kariery zawodowej. Absolwenci są gotowi do prowadzenia projektów biznesowych i społecznych, a także założenia własnej działalności gospodarczej, w tym start-upu.